מאמן העבר, חיים סילבס, עלה בתכנית ״קטן ב-2״ ודיבר על הכנות הירוקים לקראת המשחק הגורלי מחר מול יאנג בויז: ״הייתי הולך עם חלאיילי וחזיזה באגפים ושלישיית בלמים בהגנה״ וגם על הצד האדום בעיר: ״לא מצליחים לייצר בהפועל חיפה חומה סביב הטבעת המקצועית, הכל דולף החוצה ונכנס המון צהוב ורכילות״. האזינו לראיון המלא

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:49 - 28/08/23