צו חובת הבידוד לא הוארך, ובשל כך החל מיום שלישי תבוטל חובת הבידוד למאומתים לקורונה. יחד עם זאת, במשרד הבריאות מדגישים כי המחלה עדיין מסכנת אוכלוסיות בסיכון

משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי מחר – בחצות הלילה שבין שני לשלישי – תבוטל חובת הבידוד למאומתים לקורונה.
ההודעה נמסרה, לאחר שצו חובת הבידוד לא הוארך.
בתוך כך מזכירים במשרד הבריאות, כי הקורונה נותנה מחלה מדבקת ועלולה להוות סכנת חיים עבור קבוצות סיכון. בשל כך ממליצים במשרד להקפיד על מספר הנחיות:
1. מי שאינו חש בטוב – מומלץ שייבדק וימנע ממגע עם אנשים אחרים עד חלוף התסמינים.
2. מי שנמצא מאומת לקורונה – חשוב לשמור על בידוד בבית עד חלוף התסמינים. במידה ויש צורך לצאת – להימנע מקהל ולהשתמש במסיכה.
3. מומלץ להתחסן על פי הנחיות המשרד, בעיקר למי שנכלל בקבוצות סיכון.










