לוחמי האש חילצו את הפצוע מגלגלי הרכב והעבירו אותו לטיפול גורמי הרפואה. בהמשך הוא פונה לבית החולים כרמל תוך פעולות החייאה

הולך רגל כבן 70 פונה הבוקר (שישי) לבית החולים כרמל במצב אנוש, לאחר שנפצע מרכב בשדרות אבא חושי בחיפה, ונלכד מתחתיו. לוחמי האש מתחנת חיפה, בפיקודו של רשף יוסי כהן חילצו חילצו אותו והעבירו אותו לגורמי הרפואה.
ממד"א נמסר: "בשעה 06:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על הולך רגל שנפגע מרכב בשדרות אבא חושי, סמוך לצומת דניה בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח כרמל הולך רגל כבן 70 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".
פראמדיק מד"א יהונתן קרבחל סיפר: "הפצוע נלכד מתחת לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. במקביל לפעולות לוחמי האש להרמת הרכב התחלנו את הטיפול הרפואי וכאשר הוא חולץ הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש".
מכבאות והצלה נמסר: "לוחמי האש מתפללים לשלומו ומאחלים רפואה שלמה".











