רוני רימון, יועץ תקשורת, עלה לשידור בתכנית ״אמא עצבנית״ והתייחס להתנהלות הממשלה אל מול הקרע בציבור: ״חכ״ים מתנהלים על פי פוזיציה אישית. מה שמקדם אותם נמצא בראש סדר העדיפויות, בסוף זה אולי מה טוב למדינה״, על רוה״מ: ״הוא צריך להבין שהמחאה ניצחה והרפורמה מתה״, פונה לקואליציה: ״נכשלתם. תעצרו ותשקמו״, על השר סמוטריץ׳ וגישתו לחברה הערבית: ״אסור שיחליט על מדיניות שלל משרדי הממשלה, שר האוצר צריך להיות גזבר״. וגם, בשיחה עם ענבר דותן נגע בחרם החברות המסחריות נגד ערוץ 14 והדרך לפיוס המחנות בעם

מערכת רדיו חיפה פרסום: 15:03 - 08/08/23

רוני רימון | צילום: ישראל הדרי