אסיף איזק, ראש מועצת חוף הכרמל, בראיון ל״אמא עצבנית״ עם ענבר דותן, על המאמץ של המנהיגים המקומיים: ״כל אחד מאיתנו צריך לעשות הכל בשביל לעזור לצה״ל״, המצב האידיאלי: ״הייתי רוצה אבטחה בכל הגנים שלי״ וחוסר התמיכה של הגורמים הממשלתיים: ״זה לא הזמן לביקורת, צריך לנשוך שפתיים״

מערכת רדיו חיפה פרסום: 16:10 - 26/10/23

אסיף איזק | צילום: דוברות חוף הכרמל