ד"ר אמיר בוחבוט, כתב לענייני צבא וביטחון, וואלה, בראיון לענבר דותן. על המשך הלחימה: "מי שחושב שחמאס ירים ידיים ברגע שצה"ל יצא מעזה – טועה ומטעה. צריך וחובה, לרדוף את הזרוע הצבאית של חמאס", על הדרג המדיני: "מצפה מהם לא להוציא דברים רגישים מתוך הקבינט כדי לא לשרת את האינטרסים של האויב", הלחימה בצפון: "אין ספק שצריך מלחמה והיא תהיה קשה וכואבת. אבל נוכיח לאויב שאנחנו חזקים ונשיג שקט לעשרות שנים הבאות"

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:37 - 23/01/24

חיילי צה"ל ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל