במכבי חיפה נהנו אמש ב-5-0 על מ.ס אשדוד ופרגנו לכובש הרביעייה ולכוכב הצעיר שבישל פעמיים: "יש כאן קבוצה וזה כל הקסם, כולם עבור כולם". וגם: מי יקבל מנוחה במשחק הגביע מול אום אל פחם

מכבי חיפה חזרה אמש עם ניצחון גדול, 5-0 על מ.ס אשדוד. במועדון חששו מהמשחק, אבל בסופו של דבר, גמרו אותו כבר במחצית הראשונה. החלוץ פרנזי פיירו לקח את הכדור לחתימות אחרי שכבש רביעייה, בעוד שאר השחקנים פרגנו לו: "הוא באמת אחלה בן אדם וחלוץ טוב שמביא לנו הרבה איכות ואפשרויות בחלק הקדמי" אמרו חבריו לחדר ההלבשה והוסיפו: "פיירו התפוצץ וככה זה נראה כשהוא בשיא שלו. יש לו ביטחון עכשיו ורואים שזה בא לידי ביטוי". שחקן נוסף שזכה לשבחים הוא שחקן הכנף הצעיר, ענאן חלאילי, שחרש גם אמש את הקו הימני ובישל פעמיים, כאשר הראשון היה עם החלק החיצוני של הנעל. "מה שענאן חלאילי עושה השנה זה פשוט מטורף עבור שחקן שרק עלה מהנוער" הבהירו בחיפה, "הוא תופעה לגילו וצריך להנות ממנו כל עוד הוא פה". חשוב לציין כי גם שאר השחקנים קיבלו מחמאות, כאשר יממה קודם לכן, נשיא המועדון יעקב שחר, הגיע לכפר גלים והבהיר לשחקנים כמה הוא גאה בהם וכמה חשוב לו שהקבוצה תמשיך בתקופה הטובה שלה גם בליגה. "נוצר כאן משהו יפה" הודו שחקנים, "יש כאן קבוצה ולא בודדים וזה כל הקסם, כולם עבור כולם" אמרו. כעת, הפנים של הירוקים ליום רביעי הקרוב למשחק הגביע מול הפועל אום אל פחם. המאמן מסאי דגו יבצע רוטציה בהרכב. דניאל סונדגרן, לורנצו שימיץ', מאור קנדיל, גוני נאור, דניל לסובוי ותומר חמד נמצאים בתמונת ה-11. הקפטן ליאור רפאלוב, ששיחק בשני המשחקים האחרונים עם פציעה, צפוי לקבל מנוחה וכמוהו עוד לא מעט שחקנים ששיחקו מול גנט ומ.ס אשדוד, בהם עלי מוחמד וכובש הרביעייה, פרנזי פיירו.













