איציק אהרונוביץ', פרשן הפאנל, עלה לשידור בתכנית "קטן ב-2" והתייחס ליכולת החלשה של הירוקים במשחק הראשון מול האזרים: "כשאתה מזלזל זה מה שקורה, מכבי חיפה הייתה שוויצרית". על ההכנה: "הייתה לקויה, כמעט על התקפה של האזרים הסתיימה בגול". לקראת הגומלין: "ליאור פרה קדושה של בכר, אני מוציא אותו ואת ג'אבר מההרכב". וגם, דעתו על אצילי: "לא רצו את עומר, שחקן שובר שוויון"

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:50 - 29/07/24

שחקני מכבי מול סבאח | צילום: ראובן כהן, מכבי