במכבי חיפה מלאים במחמאות לקשר שחזר אמש להרכב ב-4-0 על עירוני ק"ש. בצוות המקצועי מעריכים כי עלי מוחמד לא נפגע ברצועה הצולבת

מערכת רדיו חיפה פרסום: 10:34 - 29/09/24
חזיזה אמש מול ק''ש | צילום: אסי פטוקה, מכבי
חזיזה אמש מול ק"ש | צילום: אסי פטוקה, מכבי

מכבי חיפה חזרה אמש עם שלוש נקודות חשובות ממשחק החוץ שלה מול עירוני ק"ש (4-0). אחד המצטיינים במשחק היה הקשר דולב חזיזה, שהחל להזכיר את היכולת שקדמה לפציעה שלו בגיד אכילס. "חזיזה בריא הוא שובר שוויון בליגה שלנו" אמרו במועדון על הקשר, שהיה אחראי ישיר לשער הראשון: "יש בו כל מה שקבוצה ווינרית צריכה. נקווה שישמור על עצמו כי אין ספק שנצטרך אותו לאורך העונה כולה". מעבר לכך, גם החלוץ דין דוד, שחזר מפציעה להרכב וכבש צמד, קיבל שבחים, כמעט באופן קבוע יש לומר. דוד ממשיך במעקב של הצוות הרפואי בעקבות הדלקת ממנה סבל באיזור גיד הברך וייעשו ניסיונות להוריד ממנו עומסים ככל הניתן.
בנושא אחר, הקשר עלי מוחמד, שנפצע אתמול בברכו, יעבור בדיקת MRI כדי לבחון את חומרת הפגיעה. במכבי מעודדים מהערכת הצוות הרפואי, כי לא מדובר בפציעה ברצועה הצולבת, מה שהיה גומר מבחינת השחקן את העונה. יחד עם זאת, עלי מוחמד ייעדר בוודאות מהמשחק מול בית"ר ירושלים בטדי בשלישי הקרוב וככל הנראה גם מהמפגש נגד בני סכנין במחזור הבא. ההערכה היא שלא יוכל לשוב לדשא לפני פגרת הנבחרת (10.10 מול צרפת).

עלי מוחמד | צילום: אסי פטוקה, מכבי
עלי מוחמד | צילום: אסי פטוקה, מכבי