איציק אהרונוביץ' פרשן הפאנל עלה לשידור בתכנית "קטן ב-2" וניתח את ההפסד אמש של הירוקים במשחק העונה: "ברק הקרין משהו לא טוב במשחק, אם לא תשחק אול אין בליגה – אפשר לסגור את המועדון". על בחירת ההרכב: "אנסימבה פחות שחקן במגרש, חזיזה היה עייף". וגם, ספסול נהואל: "כוכב, הוא מתאים למשחקים האלה"

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:25 - 20/10/24

ברק אמש בטדי מול מכבי ת"א | צילום: אסי פטוקה, מכבי חיפה