איציק אהרונוביץ', פרשן הפאנל, עלה לשידור בתכנית "קטן ב-2" והתייחס להחלטות של מאמן מכבי חיפה: "ברק נתן לזרים לשחק למרות שהם לא טובים, במשחק האחרון הוא יצא מהקופסא". על המערך שלושת הבלמים: "בליגה שלנו אני לא אוהב את זה, יש בליגה תשע/עשר קבוצות שמכבי יכולה לנצח בקלות". וגם, הביקורת על כיוף, התקרית במסיבת העיתונאים והמילים שהוא לוקח בחזרה
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 14:33 - 06/11/24
ברק בכר | צילום: אסי פטוקה, מכבי














