ראובן עטר, פרשן הפאנל, התייחס למפתחות של הירוקים הערב נגד ב״ש בתכנית "ספורט ב-2": "למכבי חיפה יש שחקנים יותר איכותיים, ב"ש כקבוצה טובה יותר". עוד הוסיף: "מכבי צריכה ללחוץ, יש את המהירות בחלק ההתקפי בשביל לעשות את ההבדל". וגם, האמונה בקבוצה לעבור לחצי הגמר

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:55 - 27/02/25

חזיזה ופרץ | צילום: אסף פטוקה