בחודש שעבר הגיע רס"ר איתן הוד, לוחם בצנחנים, אל בית החולים רמב"ם לאחר שנפצע קשה בדרום לבנון. הרופאים נאבקו להצלת רגלו שנפגעה אך לבסוף נאלצו לקטוע אותה. אמש, כשהוא נעזר בקביים, הוא נפרד מהצוותים הרפואיים והחברים למחלקה: "אני סובל מכאבים אבל מרגיש מעולה. מוכן ומזומן לטרוף את החיים"
הצוות הרפואי של בית החולים רמב"ם נפרד אמש (שני) בהתרגשות וחיבוקים מרס"ר איתן הוד, לוחם מילואים בצנחנים שנפצע קשה בלחימה, ושוחרר להמשך שיקום בבית החולים שיבא תל השומר.
הוד, תושב קדמת צבי שברמת הגולן, הגיע לרמב"ם לפני כחמישה שבועות כשמצבו הוגדר קשה ולא יציב, לאחר שנפצע בתקרית באזור הכפר א-נקורה שבדרום לבנון. הוא הובהל כשרגלו השמאלית פגועה וחייו בסכנה. במשך שלושה שבועות נאבק הצוות על בריאותו ולבסוף התקבלה החלטה קשה לקטוע את הרגל.
ביציאתו מבית החולים הוא לווה על ידי הצוותים שטיפלו בו במשך שבועות ארוכים במסירות רבה: מחלקות טיפול נמרץ, אורתופדיה וכירורגיה פלסטית, חיילי יחידת ר"ם 2 וקציני הנפגעים שליוו אותו לאורך התקופה. בנוסף, הגיעו להיפרד ולעודד אותו חבריו שעדיין מאושפזים במחלקה.
"אני סובל מכאבים אבל מרגיש מעולה", אמר הוד ביציאה מרמב"ם, "בדרך לשיקום, אני מוכן להמשיך לשלב הבא ולהתקדם לשיקום. בעוד שבוע אני חוגג את יום ההולדת ה-27 שלי, ואני מוכן ומזומן לטרוף את החיים".
עד כה פונו לבית החולים 127 חיילים שנפצעו בדרגות שונות באירועי לחימה שונים בלבנון, כאשר 97 מתוכם הזדקקו לאשפוז. כעת מטופלים ברמב"ם 17 חיילים.












