מנכ״ל הפועל חיפה שנחשד בעבירות מין במסיבת עיתונאים: "לא מאחל סיטואציה כזו אפילו לשונאים שלי. זה מסע נקמני, ניסיון להפיל אותי". עורכת דינו: "חשה צער ובושה שאשה מנצלת את המקום הזה לפגוע בגבר"

מערכת ספורט רדיו חיפה פרסום: 13:21 - 26/05/21

אורן שטרלינג הפועל חיפה
אורן שטרלינג

אורן שטרלינג, שחשוד בעבירות מין כלפי מתנדבת במועדון ערך הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים לאור החשדות נגדו בגין עבירות מין במתנדבת במועדון.

מורן סעדון, עורכת הדין של שטרלינג אמרה תחילה: : "טיפלתי בעבירות מין חמורות מאוד ובתיקים מתוקשרים. לא כך מתנהלת מתלוננת אמיתית וכאשה אני חשה צער ובושה שאשה מנצלת את המקום הזה לפגוע בגבר. כמו שיש לי אפס סובלנות כלפי אלימות נשים וגברים, יש לי אפס סובלנות כפי נשים שמשתמשות בכוח שלהן לפגוע בגבר. אורן כבר ישב בכלא, השם שלו נכתב בפני כולם, הוא כבר ישב אזוק בבית המשפט, הילדים שלו ספגו עלבונות".

שטרלינג החל לבכות בתחילת דבריו: ״ "אין ספק שהסיטואציה שנקלעתי אליה… אני לא מאחל אותה לשונאים שלי. אני אדם מאוד חזק והבטחתי לאשתי ולילדים שלי שאהיה חזק. זומנתי לחקירת משטרה שבה שיתפתי פעולה, על כל דבר עניתי. נתתי את הראיות החותכו לכך שיש פה – אני לי יודע איך להגדיר: מסע נקמני או ניסיון להפיל מישהו. ביום שהיא אומרת שהייתי איתה, המשטרה איכנה אותי בבית שלי בנהריה. השיחה האחרונה הייתה ב-18:00 בערב. החוקרת שאלה אותי אם יש לי עוד מספר, עוד טלפון, אמרתי שאין דבר כזה. בעימות כאשר שאלתי את המתלוננת מאיזה מכשיר התקשרתי אליה, היא אמרה שמהמכשיר שלי. אמרתי לה איך זה יכול להיות אם השיחה האחרונה הייתה ב-18:00 ואת אומרת שאחר כך? בארוע אחר היא טוענת שהיא נכנסה לתא שירותים ואני פתחתי אותו כי אין אצלנו מנעולים. אז בואו אספר לכם שבכל השירותים יש מנעולים ואי אפשר לפתוח מבחוץ. שאלתי אותה – כי זה מה שפורסם – אם פעם תפסתי אותה עם השחקן הנשוי? היא אומרת לי 'לא'. אז איך אני יכול לדעת?. שאלתי אותה למי היא סיפרה והיא השיבה: 'סיפרתי רק לחברה אחת טובה שלי'. אז איך יכולתי לדעת דבר כזה?.
יום לפני התלונה היו כעסים בקבוצת הניו מדיה. אמרתי לה שאם יש ביקורת שתדבר. היא התקשרה והתחילה בזה שלא יכול להיות שהיא לא מקבלת כרטיסים למשחקים. אמרתי לה שיש הרבה בלגן, הסברתי לה שיש מגבלות והיא אומרת לי שאם זה תלוי בה היא תעשה הכול בשביל לעבוד איתי. איך יכול להיות שבחורה שטוענת שעברה סחיטה, אונס, תשמע ככה בשיחת טלפון? כולכם שמעתם את השיחה, איך היא נשמעת יום לפני הגשת התלונה. יש לי שלוש בנות, בחיים שלי לא עשיתי דבר כזה. המצב לא קל ואני מגדיר את עצמי איש חזק. רק למשמע ההאשמות יש לי צמרמורת. אנשים שמכירים אותי שמו עליי אזיקים. בחיים לא הייתי מעז לעשות דברים כאלה. היא מדברת על הנפש שלה? פה יש יותר מנפש אחת. הנפש שלי, של אשתי, של הילדים שלי, של אבא שלי. נעלמתי לו, אני לא עונה לו לטלפונים״