"חלאילי כישרון גדול, חבל שיבוא מישהו וייקח לו את הדקות" ראובן עטר בטור סיכום לניצחון אמש של הירוקים 0-4 על עירוני טבריה: "משחק יותר טוב מהמשחקים האחרונים, אבל היכולת הזאת לא תספיק נגד נתניה. שאפו לבכר שנתן לחלאילי את ההזדמנות". ראובן עטר 25/08/24 ספורט