ראש עיריית חיפה עינת קליש בתוכנית "הפרלמנט" עם מתן אבני: "כשאספר מה מצאתי בעירייה, יונה יהב יכנס מתחת לשמיכה ויסגור את כל התריסים". על התכנית שלה להמשך: "חיבור עשר שכונות כלואות"
עינת קליש, ראש עיריית חיפה, התארחה היום (חמישי) בתוכנית "הפרלמנט" עם מתן אבני, שלושה וחצי חודשים לבחירות.
קליש תקפה את ראש העיר לשעבר יונה יהב ("כשאספר מה מצאתי בעירייה, הוא יכנס מתחת לשמיכה ויסגור את כל התריסים"), דיברה על המצב הפיננסי בעירייה ("מעולם לא היה טוב כמו בשנה האחרונה"), והצהירה: "אני היחידה שאשמור על הבריאות לתושבי חיפה".
ראש העיר התייחסה גם לתכניות לעתיד ("חיבור עשר שכונות כלואות"), תעסוקה בחיפה ("הבאתי 5,000 מקומות תעסוקה בקדנציה האחרונה. מי שחושב שבלחיצת כפתור מביאים 20,000 מקומות עבודה, מוזמן לרוץ״) ומכה על חטא: "הכשלון שלי היה בעבודה מול התקשורת".











