בתום שיחה שהתקיימה עם ראש העיר אריה טל, הנהלת המתנ"ס הודיעה כי לא תשנה את מדיניות התשלומים. טל: "אנו משתדלים להיות כל העת קשובים לרחשי ליבם של ההורים"

בשורה להורים בטירת הכרמל: המתנ"ס העירוני הודיע כי לא ישנה את מדיניות התשלומים החל משנת הפעילות הבאה.
כפי שפורסם ברדיו חיפה בסוף השבוע, המתנ"ס הודיע להורים כי החל מהשנה הבאה, התשלומים יבוצעו בכל חודש מראש, כלומר בכל חודש עבור החודש שאחריו. תושבים בעיר יצאו נגד ההחלטה וקראו לבטל אותה.
בהמשך לכך ובעקבות התערבותו של ראש העיר אריה טל על מנת למנוע פגיעה כלכלית בהורים, היום (ראשון) סוכם בתום שיחות עם הנהלת המתנ"ס, כי שיטת התשלום תישאר על כנה וללא שינוי.
ראש העיר טירת כרמל, אריה טל: "אנו משתדלים להיות כל העת קשובים לרחשי ליבם של ההורים. מרגע שנושא התשלומים למתנ"ס הובא לידיעתי, פעלתי למנוע את המהלך שהיה מכביד על כיס ההורים בתקופה מורכבת זו. אני מודה להנהלת המתנ״ס על שיתוף הפעולה, ומאחל לכל תושבי העיר המשך חופשה נעימה ובטוחה".












