דוד עציוני מועמד לראשות העיר חיפה, התארח בתוכניתו של מתן אבני 'הפרלמנט' על הבחירות המקומיות בחיפה: "חיפה צריכה להישאר דמוקרטית וליברלית, לא ניתן שהקולות בממשלה יגיעו גם אלינו", על השאלה למה לצאת להצביע בבחירות המקומיות אמר: "ראש העיר היחיד שמשפיע על חיי התושב, וזה חשוב פי כמה מבחירות לממשלה". על סיכוייו להיבחר לראשות העיר: "מקווה שלא נגיע לסיבוב שני, אבל אם נגיע לזה, אני אהיה ראש העיר" עוד הוסיף כי: "אני מאמין בפיתוח, חינוך, צעירים ותעסוקה, אשנה את העיר"
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 17:42 - 24/08/23











