אכזבה במכבי חיפה אחרי ההפסד אמש בברן (0-3): "בעטנו 20 פעמים לשער, רק 3 למסגרת. היה גם הרבה חוסר מזל". ההכנסות מהנשירה למפעל השני בגודלו: 8 מיליון יורו. וגם: ההכנות להפועל ירושלים

שחקני מכבי חיפה עמדו אמש מאוכזבים מול כ-1200 אוהדים שליוו את הקבוצה בברן, אחרי הפסד 0-3 ליאנג בויז. במועדון התקשו להסתיר את האכזבה הגדולה מכך שלא עלו לליגת האלופות בפעם השנייה ברציפות, אבל גם כך, האלופה תשחק העונה בליגה האירופית.
"הם הענישו אותנו על כל טעות ואנחנו לא עשינו את זה, פה ההבדל" אמרו במכבי והוסיפו: "היו לנו מצבים מצוינים, 3 קורות במשחק אחד, זה גם הרבה חוסר מזל. בעטנו 20 פעם לשער ורק 3 פעמים למסגרת".

נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור, היו בסיום בחדרי ההלבשה וניחמו את השחקנים אחרי ההפסד. המאמן מסאי דגו, שסיפר בסיום על חלומו לפגוש את פפ גווארדיולה בליגת האלופות, מקבל עד כה גב מוחלט מההנהלה. "רצינו להיות בליגת האלופות, אבל אי אפשר לבטל הישג כמו שלב בתים בליגה האירופית. זה מקום שכל קבוצה ישראלית חולמת להיות בו מדי עונה" אמרו במועדון.
כעת כאמור, מכבי חיפה תוגרל בשלב הבתים של הליגה האירופית, ביום שישי הקרוב. המועדון הכניס בעקבות כך כ-8 מיליון יורו. כבר היום (רביעי) תחזור הקבוצה לישראל ותחל בהכנות למשחק מול הפועל ירושלים ביום ראשון בטדי.
במכבי נותנים גיבוי לשוער איתמר ניצן למרות שספג אמש שלושה שערים, כשבחלקם, אולי, יכול היה להגיב אחרת. לקראת ראשון, ניצן ימשיך לעמוד בין הקורות. קשר הרכש שואו, שלא יכל לשחק אמש, צפוי לפתוח בהרכב. גם המגן פייר קורנו, שנעדר מול יאנג בויז עקב הרחקה, צפוי לשוב ל-11. "ננוח ונעלה עם ההרכב הכי חזק, חייבים לפתוח את הליגה עם ניצחון ברגל ימין ולשים כרגע את אירופה בצד" סיכמו במועדון.














