נציגי ש"ס וט"ב, נחום מזוז וטל ביטון, חתמו על ריצה משותפת בבחירות למועצת העיר: "לקחי העבר מלמדים שבגלל מספר קולות קטן אף אחת מהמפלגות לא הצליחה להיכנס למועצת העיר"

מפלגות ש"ס והציונות הדתית בקריית מוצקין הודיעו על ריצה משותפת בבחירות למועצת העיר.
בהודעה הרשמית מטעם ש"ס נכתב: "בשעה טובה ומוצלחת מפלגת האיחוד ש"ס ט"ב יצאה לדרך. ראשי המפלגות הדתיות בירושלים ובקריית מוצקין ש"ס והציונות הדתית קיבלו החלטה שעל המפלגות לרוץ ביחד בבחירות למועצת העיר הקרובות בקרית מוצקין.
"כמובן שאילו הקולות שנשמעים גם מתושבי העיר הדתיים והמסורתיים שיש לעשות איחוד בין המפלגות הדתיות על מנת להגדיל את כוחנו בבחירות הקרובות. לקחי העבר מלמדים שבגלל מספר קולות קטן אף אחת מהמפלגות לא הצליחה להיכנס למועצת העיר, מה שהביא לחוסר ייצוג של התושבים הדתיים והמסורתיים בעיר".
נציג ש"ס טל ביטון מסר: "כולי תקווה שבעזרת השם בעזרת שותפי לדרך מר נחום מזוז יו"ר מפלגת הציונות הדתית נוכל להגדיל את כוחנו בבחירות הבאות ולפעול רבות למען תושבי קריית מוצקין הדתיים, המסורתיים ובכלל. מתוך הרגישות המתבקשת, כבוד הדדי והתחשבות באחר.
"כיליד הקריה וכיו"ר המועצה הדתית לשעבר, שבה זכיתי להצלחה גדולה יחד עם צוות העובדים שעבד עימי במועצה תוך שדרוג של כל המחלקות במועצה הדתית וייעולן. ועל כך יכולים להעיד כל גבאי בתי הכנסת בעיר 30 במספר ותושבי מוצקין היקרים שזכו ליהנות מהשירותים והפעילויות שקיימה המועצה הדתית בראשותי. את ההצלחה הגדולה הזאת אנו נביא למועצת העיר בעזרת השם בבחירות הבאות".












