יא יא פינק, רס"ן במיל' ופעיל חברתי, בראיון לענבר דותן: "המדינה הזניחה את אזרחיה. מאמין שביום שאחרי האזרחים ידרשו מהמנהיגים שלהם נורמות אחרות", על שלושת הילדים של משפחת עידן שנותרו יתומים לאחר שחמאס רצחו את הוריהם: "כשהם יגדלו הם ידעו שמעל ל-9,000 ישראלים תרמו להם מיליון וחצי שקלים. מאמין שמעט מן האור דוחה הרבה מהחושך"
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 14:39 - 14/12/23
יא יא פינק | צילום: שחר תמיר













