נועה דותן, תושבת שדה ניצן שפונתה מביתה יחד עם כל תושבי העוטף, בראיון לענבר דותן: "התושבים מרגישים חוסר וודאות ובלבול, הם בדילמה אם לחזור לבתיהם", על הממשלה: "מאשרים לנו להישאר במלונות מטעם המדינה עד 29/02, מה הלאה? אם אנשים יחליטו לחזור הם יצטרכו להתארגן בקבוצה ולמצוא פתרונות לחינוך ילדיהם"
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 16:08 - 03/01/24
לוחמי יחידת שלדג בעוטף עזה | צילום (ארכיון): דובר צה"ל













