לאחר ספירת כמעט 100% מהקלפיות בחיפה, המועמדים שעולים לסיבוב השני – יונה יהב ודוד עציוני – בתגובות ראשונות לתוצאות. במטה יהב מדווחים כי הוא פתח במגעים עם מועמדים ורשימות

על פי תוצאות האמת לאחר ספירת 99.3% מהקלפיות בחיפה, יונה יהב עולה לסיבוב שני של בחירות מול דוד עציוני. הסיבוב השני של הבחירות יתקיים בעוד כשבועיים ב-10 למארס 2027.
במטה של יהב אומרים כי כבר הלילה הוא פתח במגעים עם מועמדים ורשימות לבניית קואליציה.
"אני נרגש מהתמיכה האדירה של עשרות אלפי חיפאים", אומר יהב בתגובה לתוצאות. "ניצחנו בפער אדיר את הסיבוב הראשון, ואני מתכוון להגדיל אותו ולהשלים ניצחון סוחף בסיבוב השני. תושבי חיפה גילו בגרות אדירה וקבעו כי חיפה חייבת ראש עיר אמיתי, מנוסה ואחראי. ברגישותם ובגרותם הם דחו קמפיין אלים, שקרי ונבזי נגדי, שנוהל לאורך כל מערכת הבחירות. אני קורא לוועדת הבחירות המרכזית לא לאשר לגורמים קיצונים להפוך את חיפה לזירת קרב בסיבוב השני, אלא להפוך את הבחירות האלה לאירוע דמוקרטי, שמוסיף כבוד לעירנו חיפה".
על תוצאות הבחירות למועצת העיר, בה סיעתו קיבלה את אחוז הקולות הגבוה ביותר: "סיעת חיפה שלנו היא הסיעה הגדולה במועצת העיר. היא תאפשר לי להקים קואליציה רחבה ויציבה, ולהוביל בחמש השנים הקרובות תהליך של תיקון גדול בחיפה, שיביא עימו תקווה גדולה ותנופת צמיחה לעירנו".
עציוני: "הישג משמעותי"
דוד עציוני בתגובה לתוצאות: "מדובר בהישג משמעותי. הצלחנו לעלות לסיבוב השני למרות שכל המועמדים ניסו לפגוע בנו כשהבינו שאנחנו אלה שמובילים. יונה מייצג את כל מה שמקולקל בחיפה מזה שני עשורים – גל הגירה שלילית, התדרדרות בעניין הסביבתי והפיכת העיר לאחת הערים העניות בישראל. העיר חיפה חייבת לשנות כיוון. השילוב של איום ביטחוני דרמטי לצד חולשה חברתית וכלכלית הוא אסון. חיפה היא עיר פלורליסטית, ממלכתית וסבלנית. אפעל לאחד את העיר חיפה, ואת הפוטנציאל הענק שלה אני אדאג לממש".














