דין ותום, אוהדי הפועל חיפה הלוקחים חלק מהמחאה נגד בעלי הקבוצה, עלו לשידור בתכנית "קטן ב-2" ושיתפו בכאב שלהם: "אנחנו לא רוצים להיות קבוצת כדורגל אנחנו רוצים להיות מועדון כדורגל, הפועל חיפה בקריסה, אין לה בית". על הזהות שאבדה: "נטישת קריית חיים זה הכתם אחד הגדולים בהיסטוריה של הפועל, הכל סביב מכבי חיפה, איך אפשר לייצר שייכות למועדון?".
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 15:21 - 28/08/24
מחאת אוהדי הפועל חיפה נגד כץ | צילום: רועי כפיר,ONE













