שלמה וייס עלה לשידור בתכנית "קטן ב-2" והתייחס למהפך בסגל של הירוקים, כשבמוקד העזיבה הצפויה של פיירו: "ברגע שהייתה הצעה עניינית מכבי חיפה הסכימה, היא רצתה את העסקה". על הביקורות: "בסביבה של ברק פחות אוהבים את העזיבה של פיירו" ועל היחסים המקצועיים בין המאמן למנהל המקצועי: "בכר לא הצליח להביא את מי שהוא רצה, אלברמן לא יכול להביא שחקן בלי אישור של ברק". וגם, האם תומר יוספי יחזור ללבוש את המדים של הפועל?
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 14:26 - 09/09/24
פיירו מול מכבי נתניה | צילום: אסי פטוקה, מכבי













