איציק שמולי, מנכ״ל UJA – פדרציית ניו יורק בישראל, בישר הבוקר לסגן ראש העיר ויו״ר ועדת הבריאות ישראל סביון, על תרומה של כמיליון דולר לשלושת בתי החולים בחיפה. שמולי: "מתחילת המלחמה העמדנו היקפי סיוע שלא נראו כמותם ואנחנו לא עוצרים לרגע מתוך דאגה וסולידריות אמת עם אחינו ואחיותינו בישראל״

סגן ראש עיריית חיפה ויו"ר ועדת הבריאות, ישראל סביון, נפגש השבוע עם השר לשעבר ומנכ"ל UJA ישראל, איציק שמולי, ושטח בפניו את פעילות ועדת הבריאות העירונית וחבריה.
אחד הנושאים המרכזיים שעלו בשיחה היה צרכי החירום האדירים של בתי החולים לצורך היערכותם ותפקודם תחת מצב החירום ומטחי הטילים הנורים לעיר וסביבותיה.
במהלך הפגישה הציג סביון את האתגרים התפעוליים העומדים בפני בתי החולים – רמב"ם, כרמל ובני ציון – שלושת המוסדות המרכזיים של מערכת הבריאות בחיפה.
הבוקר בישר שמולי לסביון על תרומה נדיבה של כמיליון דולר מהפדרצייה בניו יורק, שתופנה לשלושת בתי החולים בעיר לצורך תמיכה במאמצים אלה. התרומה תאפשר לבתי החולים לרכוש ציוד רפואי חיוני שיסייע בשיפור מתן השירות למטופלים.
פדרציית ניו יורק היא הארגון הקהילתי-פילנתרופי הגדול בעולם, אשר תומך בישראל עוד משחר הקמתה ומאז תחילת המלחמה גייס למעלה מ-220 מיליון דולר כדי לתמוך בצרכי החירום כאן. במסגרת זו, מהווה הגוף שמוביל שמולי, התומך הגדול ביותר בצפון מבחינת היקף התרומות המועברות לרשויות מקומיות, בתי חולים וארגוני סיוע והצלה מהגולן ועד קו החוף בחיפה ונהריה.
"איציק שמולי הוכיח פעם נוספת את אהבתו הגדולה לתושבי חיפה ולמערכת הבריאות בעיר״, אמר סביון, ״בעיצומה של מלחמה ובתקופה כה מאתגרת, עזרתו ותרומתו הנדיבה מהווה סיוע משמעותי וחשוב".
שמולי: ״אני מודה למנהלי בתי החולים ולצוותים שעושים עבודה מדהימה עבור תושבי חיפה, הקריות והסביבה. מתחילת המלחמה העמדנו בצפון ובדרום היקפי סיוע שלא נראו כמותם ואנחנו לא עוצרים לרגע מתוך דאגה וסולידריות אמת עם אחינו ואחיותינו בישראל״.














