שלמה וייס וניסן קניאס עלו לשידור בתכנית "קטן ב-2" והתייחסו להכנות של הירוקים בפגרה: "מכבי רוצה להתחבר עוד יותר, מאוכזבים מאיך שהזרים נכנסו לעניינים אך יש סבלנות". על הרכש היקר בתולדות המועדון: "לשים את נהואל ווינגר זה לא נראה טוב, הגיע הזמן לתת לו לשחק בעמדה שלו". וגם, עתידו של ג'אבר: ״כסף פחות משמעותי לו״ והמחשבות לינואר: "רוצים חלוץ, הדילמה אם להביא ישראלי או זר, חושבים על להביא שוער שידחוף את כיוף".

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:23 - 24/11/24

ג'אבר מול חדרה | צילום: אסי פטוקה, מכבי