מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, התייחס לכמות הפציעות בסגל לקראת מכבי ת"א מחר אך הבהיר: "לא מתרצים, מה שיש מספיק טוב כדי לנצח מחר". על הרכש החדש, גיא מלמד וריקרדיניו: "עשו בית ספר להרכב הראשון. כל משחק הוא צומת דרכים". הקשר דולב חזיזה: "זה לא עוד משחק, נצטרך להתעלות ומחכה שיתחיל כבר. חוסרים? כל שחקן פה יכול להיות בהרכב"
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 10:29 - 26/01/25
מכבי חיפה תפגוש מחר (שני) את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-20 למשחק העונה. לקראת המפגש, מאמן הקבוצה ברק בכר ודולב חזיזה דיברו הבוקר על מצב הקבוצה, החיסורים, הרכש החדש וההכנה של המועדון לקראת המפגש.
צפו במסע"ת המלאה:













