אלי לוונטל עלה לשידור ב״קטן ב-2״ והתייחס למתרחש אצל האדומים לקראת נתניה בראשון: ״ניצחון וזה נגמר ויש פלייאוף, רוני צריך להמשיך כמו תמיד״. על הבעלים: ״הוא לא עושה כלום לקראת העונה הבאה, מקווה שיתן הצעת מכירה. שישחרר אותנו ונגיד תודה רבה״
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 15:20 - 30/01/25
יואב כץ | צילום: עמרי שטיין, ONE













