אחרי הניצחון אמש של הירוקים, דורון בן דור ותום בנדו חברי הפ על מכבי פ״ת, חברי הפאנל ניצחו ב״קטן ב-2״ את ההתמודדות: "השתחרר המון לחץ לקראת צמד המשחקים נגד ב"ש". נקודות האור: "רועי אלימלך ועלי מוחמד". על היכולת של סבע: "בחלומות הכי ורודים שלי לא האמנתי שדיא יכול להיות רמה מעל הליגה". וגם, האם הניצחון של ב"ש קירב אותם לאליפות והטיפים לברק בכר לקראת יום חמישי בטרנר

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:27 - 23/02/25

דיא סבע | צילום: אסף פטוקה