רוני לוי, מאמן הפועל חיפה, במסע״ת לקראת הדרבי העירוני מול מכבי (שבת 20:15 ברדיו ובדיגיטל של הפאנל): ״אנחנו קבוצה טובה שרוצה להוכיח את עצמה בפלייאוף העליון״. עוד הוסיף על הסיכוי להשיג כרטיס לאירופה: ״כל זמן שיש סיכוי אנחנו חושבים על זה״ וחוזהו בקבוצה: ״פחות מתעסק בזה״. וגם, דבריו של החלוץ דור חוגי

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:14 - 27/03/25