100 עובדי אלביט התגייסו למרכז הלוגיסטי של החמ"ל האזרחי להכנת ציוד חורף לחיילים במסגרת שבוע אלביטוב המתקיים מדי שנה. העובדים מכינים ציוד חיוני וציוד מפנק לחיילים לקראת החורף הקרוב – קמינים, יריעות ברזנט לשטח, רשתות הצללה ועוד

השבוע מתקיים במרלו"ג (מרכז לוגיסטי) החיילים של החמ״ל האזרחי בחיפה שבוע התנדבות בו לוקחים חלק כ־100 עובדים מחברת אלביט מערכות. ההתנדבות מתקיימת כחלק משיתוף פעולה בין החמ״ל האזרחי לבין החברה, לציון שנתיים לאירועי 7 באוקטובר.
במהלך השבוע מכינים העובדים ציוד חיוני וציוד מפנק לחיילים לקראת החורף הקרוב – קמינים, יריעות ברזנט לשטח, רשתות הצללה ועוד.
שבוע אלביטוב המתקיים מדי שנה, משמש הזדמנות נוספת לחיזוק הקשר והמחויבות של החברה ועובדיה למדינת ישראל, לחברה הישראלית ולצה"ל בעזרת עובדי אלביט יגיע הציוד לכלל היחידות הפועלות בשטח, ויסייע לחיילים להתמודד עם תנאי החורף הקרבים.
החמ״ל האזרחי הודה לעובדי החברה על רוח ההתנדבות, האחריות והעשייה המחממת את הלב ואת הלוחמים.















