נצ״מ ניר יונה כהן, ממ״ר גליל עלה לשידור בתכנית ״ספורט ב-2״ והתייחס לאירועי אמש בסיום המשחק בדוחא: ״אירוע חמור מאוד. מבטיח לכם שאטפל בו ביד קשה״.
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 16:32 - 09/11/25
נצ״מ ניר יונה כהן, ממ״ר גליל עלה לשידור בתכנית ״ספורט ב-2״ והתייחס לאירועי אמש בסיום המשחק בדוחא: ״אירוע חמור מאוד. מבטיח לכם שאטפל בו ביד קשה״.