מנהל מחלקת הנוער עוזב אחרי 13 שנה. נשיא המועדון יעקב שחר: "מודה ליניב ומאחל לו הצלחה באשר יפנה". כהן עצמו הוסיף: "תקופה מלאה בהישגים"

מערכת ספורט רדיו חיפה פרסום: 15:12 - 30/04/20
יניב כהן | צילום: רדיו חיפה
צילום: רדיו חיפה

מכבי חיפה הודיעה רשמית: מנהל מחלקת הנוער יניב כהן יסיים את תפקידו בחודש יוני. על כוונת המועדון לסיים דרכו פורסם לראשונה באתר "רדיו חיפה". כהן יסיים קדנציה בת 13 שנים כמנהל אחת המחלקות הגדולות בישראל. נשיא המועדון יעקב שחר אמר לאתר המועדון: "במהלך שנות פעילותו של יניב, הגיעה המחלקה להישגים רבים, קבוצות רבות זכו באליפויות ובגביעים והחשוב מכל – שחקנים השתלבו בקבוצה הבוגרת והביאו אותה להישגים. שנותיו של יניב במועדון החלו עוד בצעירותו כחניך במחלקת הנוער וכשחקן בבוגרים. שנים רבות שיניב הוא חלק ממכבי חיפה ואני מודה לו על כך ומאחל לו בהצלחה בכל אשר יפנה".
יניב כהן עצמו אמר: "אחרי 13 שנים מאתגרות ומלאות בחוויות, בהצלחות אדירות, באליפויות וגביעים ובעיקר בסיפוק לראות עשרות שחקנים משתלבים בקבוצת הבוגרים ומביאים אותה להישגים גדולים, אני מסיים תקופה מדהימה בגאווה גדולה. אני בטוח שעוד שנים רבות יקצרו במועדון היקר לי, את פירות עבודתנו. אני רוצה להודות לכל המאמנים, השחקנים ואנשי הצוות איתם עבדתי במהלך השנים הרבות שקצרה היריעה מלהכיל. תודה גדולה לאיתמר צ'יזיק ולאסף בן דב, שליוו אותי כל השנים בחום ובחיבוק. תודה ענקית ואחרונה ליענקל'ה ולעוזי היקרים, שתמכו ונתנו הכל שאצליח. מאחל בהצלחה ותמיד אוהב ועכשיו פניי לאתגרים חדשים".
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב סיכם: "תרומתו של יניב למכבי חיפה גדולה. זוהי תרומה שהביאה אותנו להישגים בעבר ועוד תביא אותנו להישגים בעתיד".