המשטרה עצרה נער בן 16 תושב השטחים בחשד להסגת גבול, לאחר שנכנס לבסיס בחיפה. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו בשני ימים
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 09:46 - 10/06/22

משטרת ישראל עצרה אמש (חמישי) נער כבן 16, תושב השטחים, בחשד שהסיג גבול ונכנס לבסיס חיל הים בחיפה.
עם קבלת הדיווח, שוטרים מתחנת חיפה הוזעקו למקום ועצרו את החשוד לחקירה בתחנה.
בית משפט השלום בחיפה האריך הבוקר את מעצרו עד ליום ראשון לבקשת המשטרה.

















