במקומו של הבסיס צפוי להיבנות אזור תעשייה חדש. ראש עיריית נשר, רועי לוי: "שמח לקחת חלק בהשבחת העיר עבור תושביה"

כחלק מהמהלך הלאומי להוצאת מחנות צה"ל ממרכזי הערים, לטובת פיתוח עירוני וכלכלי, אגף 'אמון' (מבצעים, לוגיסטיקה ונכסים) במשרד הביטחון השלים השבוע את פינוי בסיס הדלקים שנמצא באזור התעשייה של נשר.
במקומו של הבסיס, ששטחו כ-40 דונם, צפוי להיבנות אזור תעשייה חדש. פינוי הבסיס יאיץ את הצמיחה הכלכלית והעסקית באזור ויאפשר ניצול מיטבי של הקרקע, בשל מיקומה האסטרטגי בסמוך לנמל.

אבי שקד, ראש חטיבת שיווק ופינוי מחנות ביחידת מתוו"ה באגף אמון במשרד הביטחון: "פינוי בסיס הדלקים מצטרף לשורת מהלכים שמוביל משרד הביטחון בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל, משרד האוצר ורשויות מקומיות, להוצאת מחנות צה"ל ממרכזי ערים לטובת התפתחות עירונית וכלכלית. רק במהלך השנה האחרונה פינה המשרד אלפי דונמים באזורי הביקוש ואנו צופים כי תהליך זה ילך ויתעצם".
רועי לוי, ראש עיריית נשר: "העיר נשר נמצאת בתנופת בניה וצמיחה אדירה של שכונות מגורים וכן של מבני מסחר ותעשיה חכמה. כילד אשר גדל בעיר עם מפעל מלט מיתולוגי ובסיס דלק, אני שמח לקחת חלק בשינוי, יחד עם שותפים לדרך, בהשבחת העיר עבור תושביה. נשר כבר נקייה, ויעילה יותר בהמשך נהנה גם משכונות מגורים חדשות ובעיקר מהיצע תעסוקה נרחב. אני מבקש להודות למשרד הביטחון ולרשות מקרקעי ישראל על קידום המסירה".

















