פרשן הפאנל, ראובן עטר, עלה בתכנית ״קטן ב-2״ ודיבר על ההכנות למשחק הגומלין הגורלי הערב: ״נראה שהבלם החדש עדיין לא התאים את עצמו לקבוצה״, על דגו: ״הכל תלוי בו ובסובבים אותו״ וגם: מה צריכים הירוקים לעשות בשביל לעצור את האלופה השוויצרית? האזינו לשיחה המלאה

מערכת רדיו חיפה פרסום: 14:50 - 29/08/23