יו"ר סיעת יש עתיד, שכזכור התמודד על ראשות העיר, מצטרף כעת לקואליציה העתידית של יונה יהב: "השותפות שלנו תשמור על חיפה ליברלית"

אודיה שווץ פרסום: 09:47 - 03/03/24
יוסי שלום, יונה יהב ונטע בוחבוט | צילום: גביש מדיה
יוסי שלום, יונה יהב ונטע בוחבוט | צילום: גביש מדיה

תמיכה נוספת ביונה יהב: יו"ר סיעת יש עתיד וצעירי חיפה, יוסי שלום, הודיע הבוקר (ראשון) על תמיכה ביונה יהב לקראת הסיבוב השני של הבחירות שיתקיים בעוד שבוע בדיוק.

כזכור, אל רשימת התומכים נכנסו עד כה חבר המועצה ויו"ר סיעת "הירוקים – כחול לבן" אביהו האן, חברת המועצה ויו"ר סיעת "חיפה בשבילנו – חוזה חדש" שרית גולן, חבר המועצה ויו"ר סיעת אני חיפה פה קיריל קארטניק, וחבר המועצה ויו"ר סיעת "אכפת לי מתושבי חיפה" צביקה ברבי.

עם פי הסיכום בין השניים, שלום צפוי לקבל את תיק התרבות ויו"ר התאגיד העירוני אתו"ס.

יונה יהב: "יוסי שלום הוא מנהיג דמוקרטי וליברלי בעירנו חיפה, ביחד עם רשימתו המצוינת הם מביאים את קולם של צעירי חיפה, שמבקשים למצוא בעירנו היפה את פתרונות הדיור והתעסוקה שיבטיחו את עתיד משפחתם כאן. הם נושאים את דגל החופש והדמוקרטיה, ורואים איתי עין בעין את עתידה של חיפה היפה כעיר הכי אטרקטיבית לצעירים ולמשפחות צעירות"

יוסי שלום: "השותפות שלנו עם יהב והרשימות שחברו אליו, תשמור על חיפה ליברלית ונצעיד אותה לעתיד טוב יותר. אנחנו כאן כדי לייצג את הצעירים בעיר, ונעבוד קשה כדי להבטיח שחיפה תהיה העיר מספר אחת בישראל למשפחות הצעירות".