לקראת חג הפורים שיחול החודש, משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב יחד עם כוכבי רשת יצרו קמפיין נגד שימוש בנפצים, בפרט בשנה הנוכחית שבה רבים חווים הלם קרב בעקבות המלחמה
אורי אגמון, מנהל קריאטיב במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, ומי שיזם יחד עם שותפים נוספים את הקמפיין נגד שימוש בנפצים לקראת חג הפורים, התראיין היום (שלישי) בתכנית 'אמא עצבנית' עם ענבר דותן ברדיו חיפה, והסביר כי מטרת הקמפיין היא לפנות להורים ולילדים בבקשה להפסיק את השימוש בנפצים וזריקתם ברחובות, בשל השפעת הרעש על רבים מהאוכלוסייה שחווים הלם קרב או פוסט טראומה מהמלחמה.
"מישהו אצלי במשרד חזר ממילואים וסיפר לנו שאתמול זרקו מתחת לבית שלו נפצים וזה החזיר אותו לשדה הקרב", סיפר אורי על תחילתו של המיזם. "מפה החלטנו לקחת את המשפט 'כשאתם זורקים נפצים – אתם זורקים עלי', ולהפוך אותו לקמפיין שיעביר מסר לילדים לקראת פורים. נעזרנו בכוכבי רשת שידברו אל הילדים והשתתפו בסרטון וגם הפיצו אותו ברשתות החברתיות".
אלכס שולץ, כוכב רשת שהשתתף בסרטון וגם שירת במילואים מאז שהחלה המלחמה, עלה לשידור ודיבר על חשיבות הנושא: "אני אישית לא חווה הלם קרב, לפחות לא משהו שאני יודע לגביו, אבל כשהיינו בשדה הקרב אתה שומע בומים מעל הראש כל הזמן. אנחנו כל כך הרבה זמן במלחמה שהרבה אנשים משתתפים בה מכל קצוות הארץ, כל המדינה נמצאת בסוג של הלם קרב ובגלל זה הנושא הזה כל כך חשוב במיוחד השנה".














