לאחר שהמבצע שתוכנן להתקיים בתחילת השבוע בוטל בעקבות מגבלת ההתקהלות שהטיל פיקוד העורף, נמצא פתרון ומבצע אריזת סלי המזון יצא היום לדרך. הרב גינזבורג, מנהל חב"ד חיפה: "כפי שאמרתי, לא אשב ליד שולחן החג עד שכל המשפחות יקבלו את החבילות שלהן"

אודיה שווץ פרסום: 09:00 - 26/09/24
מתחם חלוקת סלי המזון ריק בעקבות המצב הביטחוני | צילום: חב"ד חיפה
מתחם חלוקת סלי המזון הריק בתחילת השבוע | צילום: חב"ד חיפה

לפני שלושה ימים היה אמור להתקיים מבצע חלוקת סלי המזון לקראת ראש השנה לכאלף משפחות בבית חב"ד חיפה, אך בגלל המצב, הנחיות פיקוד העורף שקבעו מקבלת התקהלות לא אפשרו את קיום המבצע, ומאות משפחות נאלצו להמתין. 

הרב יהודה גינזבורג, מנהל חב"ד חיפה, שנאלץ להסביר למשפחות בכאב שהגעת הסלים מתעכבת, היה מודאג בין היתר גם שהמזון יירקב. אך בשעה טובה, לאחר 48 שעות של עבודה מאומצת למציאת פתרונות לחלוקת המזון, היום (חמישי) תחל במלוא המרץ האריזה בהאנגר מוגן בנמל חיפה, שבסיומה יצאו הארגזים למשפחות.

הרב גינזבורג: "אני רוצה להודות להנהלת נמל חיפה ולליאור ברזני מוועד הנמל על ההתגייסות הנפלאה שלהם. בעזרת ה' ובעזרתם ובעזרת מתנדבים נוספים נתחיל היום באריזת ושינוע החבילות למאות המשפחות. כפי שאמרתי השבוע, הרבי מלובביץ' ביקש שנדאג לכל יהודי בכל מקום בעולם, ואני לא אשב ליד שולחן החג עד שכל המשפחות יקבלו את החבילות שלהן לחג. אני מעריך את הסבלנות של המשפחות שכל כך מחכות לסלים הללו".

ואחרי שנמצא הפתרון, אם גם אתם רוצים לעשות משהו טוב ולסייע בחלוקת האריזות למשפחות – היכנסו לקבוצת המתנדבים של בית חב"ד בחיפה ותוכלו לסייע >>> כאן בקישור.