רוני לוי, מאמן הפועל חיפה, התייחס בתכנית "קטן ב-2" להעפלה של הקבוצה שנה שנייה ברציפות לפלייאוף העליון: "הישג ענק, באנו "ביג טיים" ברגע האמת במשחקים המכריעים", על הקשיים: "עזב אותנו בינואר החלוץ הכי טוב בארץ, יש לנו תלכיד טוב, זה מעיד על הקבוצתיות שלנו". על היחסים עם הבעלים והמחשבות לעונה הבאה: "יואב מאוד מפרגן לי מבחינה מקצועית וסומך עליי, אני צריך שירצו אותי וגם צריכים שאני ארצה אותם". וגם, עוזר המאמן גל הראל: "עוזר לי מאוד, מאמין שהוא יכול לעשות קריירה נהדרת"
מערכת רדיו חיפה
פרסום: 14:29 - 25/02/25
רוני לוי | צילום: עמרי שטיין, ONE














