הופקדה תוכנית פינוי-בינוי במתחם שלמה המלך בחיפה של קבוצת נתיב: 417 דירות בשלושה מגדלים בני 28 קומות, בשטח של כ-13 דונם לצד 1,500 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, 1,000 מ"ר לצרכי מוסדות ומבני ציבור ושלושה דונם של ריאות ירוקות בלב המתחם

חגית הורנשטיין פרסום: 14:40 - 22/06/26
פרויקט פינוי-בינוי בשכונת נוה דוד של קבוצת נתיב | הדמייה: משרד האדריכלים מנספלד קהת
פרויקט פינוי-בינוי בשכונת נוה דוד של קבוצת נתיב | הדמייה: משרד האדריכלים מנספלד קהת

תוכנית פינוי בינוי משמעותית במתחם יהושפט-שלמה המלך בשכונת נוה דוד בחיפה של קבוצת נתיב יוצאת לדרך, 3 שנים בלבד לאחר כניסת החברה למתחם.

במסגרת התוכנית המשתרעת על פני שטח של כ-13 דונם יהרסו שבעה בנייני רכבת ישנים הכוללים 100 דירות ובמקומן תקים החברה שלושה מגדלים בני 28 קומות הכוללים 417 דירות חדשות לצד 1,500 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, 1,000 מ"ר לצרכי מוסדות ומבני ציבור ושלושה דונם של ריאות ירוקות בלב המתחם.

עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכ-700 מיליון שקל החברה מעריכה כי הקמת הפרויקט צפויה להתחיל בשנת 2027. על תכנון הפרויקט מופקד משרד האדריכלים מנספלד קהת.

סמנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצת נתיב, אורי גנץ: "הפקדת התוכנית מהווה הבעת אמון משמעותית בפרויקט ובפוטנציאל ההתחדשות של שכונת נווה דוד. מדובר במהלך שעתיד לשדרג את איכות החיים של התושבים, לחדש את המרקם העירוני ולהוסיף מאות יחידות דיור חדשות באזור מבוקש הסמוך לים ולמוקדי תחבורה. אנו נמשיך לפעול בשיתוף התושבים והרשויות כדי לקדם את הפרויקט לקראת קבלת האישורים והיציאה לביצוע".