במכבי חיפה מאוכזבים מהתיקו אמש מול הפועל ב"ש (3-3) ואמרו: "נגד קבוצה כזאת לא מספיק לשחק רק 60 דקות טובות. חבל, כי תוכנית המשחק עבדה מצויין עד שספגנו את השער הראשון". במועדון אין כרגע כוונה להעניש את גיא מלמד על כך שירד לחדרי הלבשה כשהבין שלא יטול חלק במשחק

מערכת רדיו חיפה פרסום: 10:10 - 04/03/25
אזולאי וונטורה | צילום: אסף פטוקה
אזולאי וונטורה | צילום: אסף פטוקה

אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי ה-3-3 אמש בטוטו טרנר מול הפועל ב"ש. יתכן כי אם לפני המשחק, הירוקים היו יודעים שיצאו עם נקודה הדבר היה עובר בצורה חלקה יותר, אך העובדה שהוליכו 3-0 בדקה ה-64 ובכל זאת לא ניצחו, שינתה את התחושות בקרב השחקנים והצוות המקצועי. "השחקנים הלכו הביתה עם הראש למטה וזה אומר הכל" סיפרו במועדון הירוק והוסיפו: "להוביל 3-0 בב"ש ולא לנצח? חבל מאוד, אנחנו פראיירים. תוכנית המשחק שלנו עבדה מצויין, כבשנו שערים שעבדנו עליהם, עשינו הכל טוב אבל מול קבוצה כל כך איכותית זה לא מספיק רק 60 דקות. יש תחושת החמצה גדולה". הדברים הללו אמורים בעיקר לגבי ההחלטות שקיבל ברק בכר בחצי השעה האחרונה. אומנם חילוף אחד שלא הוביל לשער השלישי, כאשר ריקרדיניו עלה מהספסל והבקיע תוך דקות ספורות, אבל ההוצאה של דולב חזיזה, דיא סבע וליאור רפאלוב גרמה לירוקים ללכת לאחור ועל כך המאמן ספג ביקורת. מי שלא נכנס אמש הוא החלוץ גיא מלמד שהיה מאוכזב וירד לחדרי ההלבשה. במועדון אומנם לא מקבלים התנהלות מן הסוג הזה, אך קיימת הבנה לגבי האכזבה של החלוץ בין ה-32 ונראה כי לא ינקטו נגדו צעדים משמעתיים. יחד עם זאת, יובהר למלמד כי כי אירועים מן הסוג הזה בעתיד לא יעברו לסדר היום.