במסגרת שיתוף פעולה בין המרכז הרפואי בני ציון ומרכז החדשות של עיריית חיפה (HiCenter), ישולבו חברות סטרטאפ במחלקות השונות. עובדי החברות יפעלו לצד הצוות הרפואי, ויעבדו על פיתוח כלים חדשניים לשיפור איכות הטיפול, ייעול תהליכי העבודה ושדרוג חווית המטופל

שיתוף פעולה אסטרטגי חדש יוצא לדרך: המרכז הרפואי בני ציון וחברת HiCenter יפעלו יחד לקידום חדשנות רפואית, במסגרתו ישולבו כעשרה חברות סטרטאפ נבחרות בתוך מחלקות בית החולים, במטרה לפתח ולהטמיע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המבוססים על צרכים אמיתיים מהשטח.
התוכנית, שתתקיים בין החודשים אוגוסט לדצמבר, תחבר בין עולם היזמות והטכנולוגיה לבין העשייה הקלינית היומיומית. החברות יפעלו לצד צוותי הרפואה והסיעוד, ייחשפו לאתגרים הקיימים במערכת הבריאות ויעבדו יחד עם אנשי המקצוע על פיתוח כלים חדשניים לשיפור איכות הטיפול, ייעול תהליכי העבודה ושדרוג חוויית המטופל. המהלך, בהובלת רשות החדשנות של המרכז הרפואי בני ציון ובשיתוף מרכז היזמות של עיריית חיפה, נועד ליצור סביבת פיתוח ייחודית שבה רעיונות טכנולוגיים מקבלים ביטוי מעשי בתוך המרכז הרפואי, מתוך הבנה שהחדשנות האפקטיבית ביותר נוצרת מתוך הצרכים הקליניים בשטח.
פרופ' אוהד הוכמן, מנכ"ל המרכז הרפואי: "העתיד של מערכת הבריאות נמצא בשילוב שבין מצוינות רפואית לבין חדשנות טכנולוגית. החיבור עם HiCenter מאפשר לנו להביא יזמים וחברות טכנולוגיה אל תוך סביבת העבודה הרפואית האמיתית, להקשיב לצרכים שעולים מהשטח ולפתח יחד פתרונות שישפרו את איכות הטיפול ואת חוויית המטופלים".
דורין ברבי, מנהלת רשות החדשנות בבני ציון: "השילוב של חברות סטארטאפ בתוך מחלקות בית החולים יאפשר להן להבין מקרוב את המציאות הקלינית ולבנות פתרונות מדויקים ורלוונטיים יותר. זהו תהליך של שיתוף פעולה אמיתי בין רופאים, צוותים רפואיים ויזמים, שמטרתו לקדם חדשנות עם ערך רפואי משמעותי".












