לאחר מאות ימי מילואים, במקביל לעבודה כרכז תפעול בהנהלה אדמינסטרטיבית בבית החולים רמב"ם, רס"ר באסל סויד נהרג בהתהפכות משאית תדלוק בלבנון. ד"ר מיכל מקל, מנכ"לית רמב"ם: "היה מוכר היטב בזכות המסירות, החריצות והנכונות לעזור שלוו תמיד בחיוך"

דובר צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסם כי רס"ר במיל׳ באסל סויד, 32, מפקיעין, נהג בגדוד 75, עוצבת ׳סער מגולן' (7), נהרג בהתהפכות משאית תדלוק בלבנון במהלך פעילות מבצעית. סויד עבד בבית החולים רמב"ם כרכז תפעול בהנהלה אדמינסטרטיבית. סויד היה חלק מכוח צוות הקרב של גולני. התאונה הקשה התרחשה אמש בשעות הלילה, ובמסגרתה נפצע לוחם צה"ל באורח בינוני.
בבית החולים ספדו לו: "משפחת המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה המומה וכואבת בעקבות הידיעה על נפילתו בפעילות מבצעית בלבנון של רס"ר במילואים באסל סויד, תושב פקיעין בן 32 במותו. באסל היה רכז תפעול בהנהלה אדמינסטרטיבית ברמב"ם – תחום שבו בלט ובא במגע עם רוב מוחלט של 6500 עובדי בית החולים".

ד"ר מיכל מקל, מנכל"ית רמב"ם: "זהו יום עצוב מאוד עבור כל משפחת רמב"ם – להתעורר לבשורת איוב כזו. הלב נשבר. באסל עשה מאות ימי מילואים בשנים האחרונות, אדם שנתן מעצמו מעל ומעבר לחברה הישראלית, וגם פה ברמב"ם הוא מוכר היטב בזכות המסירות החריצות, והנכונות לעזור שלוו תמיד בחיוך. הוא היה פעיל מאוד בהתארגנות של בית החולים באירועי המלחמה והכל בנועם ושלווה. אני שולחת חיבוק חם למשפחתו בפקיעין שעטופה כעת באבל הכבד. מי ייתן ולא יידעו עוד צער".
ניסים חיים, סמנכ"ל משאבי אנוש תפעול ותשתיות ברמב"ם: "באסל היה חלק ממשפחת רמב"ם, עובד מסור, אהוב ומוערך, שהיווה דוגמה למחויבות, אחריות ונתינה – בבית החולים ובשירות המדינה. רק לפני כשבועיים התנוססה תמונתו של באסל על גבי מסכי בית החולים, במסגרת קמפיין ההוקרה למשרתי ומשרתות המילואים של רמב"ם. הקמפיין ביקש להאיר את פניהם וסיפורם של עובדי ועובדות רמב"ם המשלבים בין שליחותם בבית החולים לבין שירותם במילואים ובמסגרתו הוצגו עובדי בית החולים בתמונה מחולקת לשניים – חצי במדי העבודה שלהם ברמב"ם וחצי במדי צה"ל – כסמל לזהות הכפולה, לאחריות ולמסירות שהם נושאים מדי יום. היום, אותה תמונה מקבלת משמעות כואבת במיוחד".












