חובשים ופראמדיקים שהוזעקו לדרך בר יהודה בנשר דיווחו על גבר כבן 60 שסובל מחבלת ראש, וללא דופק ונשימה. הצוותים פינו אותו לבית החולים רמב"ם תוך פעולות החייאה, שם נלחם על חייו הצוות הרפואי בחדר ההלם, אך לבסוף נקבע מותו

עדכון (09:55): מבית החולים רמב"ם נמסר כי נקבע מותו של הולך הרגל: "למרבה הצער נקבע בחדר ההלם מותו של הפצוע שהגיע תוך כדי החייאה". שוטרי תחנת נשר ובוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות התאונה במסגרת החקירה שנפתחה.
בשעה 07:27 הבוקר (רביעי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על הולך רגל שנפגע מאוטובוס בדרך ישראל בר יהודה בנשר. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים רמב"ם, גבר כבן 60 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, עם חבלת ראש.
חובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א גל אוחנה ומשה פרץ, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו אנוש".












