בביקורת שערך משרד הבריאות ווטרינרים מחוזי ורשותי נמצאו בעסק ליקויים המהווים סכנה מיידית לבריאות הציבור. בין היתר נמצאו, לכלוך, מקקים, ובמקרים מסוימים אף חשש לסכנת זיהום צולב

סגן רופאת מחוז חיפה, ד"ר יהונתן דובנוב, חתם אתמול (רביעי) על צו הפסקה מינהלי לאיטליז "שיווק הכי טעים" ברחוב בר כוכבא 1, חיפה.
בצו נכתב כי הוא הוצא בעקבות ביקורת שנערכה במקום בהשתתפות מפקחת המחלקה לבריאות הסביבה במשרד הבריאות יחד עם רופאה וטרינרית מחוזרית, ורופאים וטרינרים רשותיים בעיריית חיפה. בביקורת נמצאו "ליקויים תפעוליים ומבניים חמורים ומצב תברואי ירוד המסכנים את בריאות הציבור באופן חמור ומיידי. נוכח חומרת הממצאים קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה תהווה הרכישה מהמקום סכנה מידית לבריאות הציבור", נכתב. לאור זאת, הוצא צו טרם השימוש.
בתוך כך כתב דובנוב, כי הוא שוקל לבטל את אישור המשרד לרישיון העסק, בשל מקרים דומים בגינם הוצאו צווי סגירה לעסק. בין הליקויים שנמצאו בביקורת: היעדר ידע מקצועי בתחום מזון והנחיות מחייבות לאטליזים של בעל העסק ועובדיו; עיבוד ואחסון מורי בשר שונים (בקר, עופות ודגים) ללא שמירה על הפרדות נדרשות וחשש לסכנת זיהום צולב; טמפ' הסחורה הרגישה נמצאה חקירה מאוד; נמצאה סחורה פגת תוקף, לעיתים זמן ממושך מאוד לאחר תאריך התפוגה; נמצאו מזיקים ואף מזיקים חיים כמו מעופפים ותיקנים; רמת ניקיון ירודה; וכלי עבודה מלוכלכים.
בנוסף, הושמדו בעסק כ-611 ק"ג בשרים מסוגים שונים שנמצאו לא ראויים למאכל אדם.
את תגובת העסק לא ניתן היה להשיג.













